برگزاری جشن غدیر در همدان 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از برگزاری جشن ایام غدیر در مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی در شهر خبر داد.

هادی بلاغی گفت: عید سعید غدیر خم یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه‌ها تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالی‌ترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باری تعالی است که این روز را به تمام شیعیان تبریک عرض می‌کنیم.

او از برنامه‌های عید غدیر در همدان خبر داد و گفت: فضاسازی شهری همراه با چاپ و نصب بیلبورد و نیز آذین‌بندی سطح شهر و نصب المان‌ها در این ایام مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اهتزاز پرچم مزین با نام امام علی (ع) بر فراز شهر همدان گفت: مساعدت با ستاد مردمی غدیر استان و مشارکت در برگزاری نورافشانی مساجد از جمله اقدامات است.

بلاغی با اشاره به نصب استیج در برگزاری جشن عید غدیر در سطح شهر و فضاسازی ویژه مسیر بلوار ارم خاطرنشان کرد: در راه‌اندازی دبیرخانه ستاد مردمی غدیر استان همکاری لازم از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان صورت گرفته است. 

او با بیان اینکه در برگزاری مراسم پیاده‌روی دو کیلومتری بلوار ارم مشارکت لازم صورت گرفته است گفت: ۱۲۰ غرفه شادپیمایی عید سعید غدیر خم در بلوار ارم راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با تاکید به اینکه جشن ایام غدیر در مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی به مدت ۱۰ شب پیش‌بینی شده است در ادامه به برگزاری جشن‌ها و ویژه برنامه‌های فرهنگی در فرهنگسرا‌ها طی روز‌های پنج شنبه و جمعه اشاره کرد و افزود: مساعدت و مشارکت با مجموعه‌ها و هیات‌های فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه‌های ایام غدیر است.

بلاغی با اشاره به نصب پوستر در ناوگان حمل و نقل عمومی و همکاری در برنامه‌های دهه امامت و ولایت گفت: جشن بزرگ غدیر در تپه حاج عنایت طی پنج شنبه و جمعه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.